כעת יש טיסות ישירות מישראל לנמל התעופה בפרבזה, כ – 10 דקות מהכניסה לאי, לפרטים התקשרו: 04-6360664

האי לפקדה מצוי בקבוצת האיים היונים המערביים מבין איי יוון. בכדי להגיע לאי לפקדה באופן יוצא דופן לא תזדקקו למעבורת או הפלגה בים, זאת מאחר ולשון היבשת באיזור חוף איטולואראנאינה [כן, אחד השמות הארוכים בעולם] מקשר את האי עם היבשה בעזרת כביש סלול. דרך אחת מרתקת ומומלצת הינה טיסה לאתונה, השכרת רכב ונסיעה של כ-300 ק"מ למערב יוון – תחילה על כביש E94 ואז E96 ואז E65 לכיוון פטרה,בפטרה תחצו גשר ענק ותתחברו לכביש E55, בו תמשיכו כל הזמן ישר עד לכפר AMFILOCHIA בו תגרדו את המפרץ מצידו השמאלי על כביש E952 שמתחבר לכביש A2 כל הדרך ללפקדה. המעבר לאי בגשר המחבר את היבשה עם האי, אין צורך ברישיון נהיגה בינלאומי, הרישיון הישראלי מספיק. שימו לב: לנוהגים בעזרת GPS אנא ודאו שאתם נוסעים לאי לפקדה "Lefkada Island" דרך העיר "Patra". תתכנה בעיות קליטה במכשירי הנווט בתוך האי. נקודת ציון GPS לסרניטי – "N 38°39'36.92" E 20°34'19.44 למפת מסלול הנסיעה, לחץ על הקישור: מפת מסלול הנסיעה. דרך נוספת הנה נחיתה בסלוניקי: 370 ק"מ, הדרך הראשית היא "Egnatia" עד יואנינה בנוסף, ישנה אפשרות של נחיתה ביואנינה (טיסה מקשרת מאתונה עם המתנה קצרה בין הטיסות) מיואנינה לכיוון דרום מזרח שילוט המורה על "Egnatia A2/Arta" לאחר כ 60 ק"מ פנייה מתונה ימינה לכיוון EO Filippiadas Prevezas עוד 20 ק"מ פנייה ימינה בשילוט המורה על Parga/Preveza הפנייה הבאה לאחר כ 7 ק"מ תוביל אותנו לעיר פרבזה-Preveza, מפה עוברים מנהרה מתחת למים לעיירה Aktio בעלות של 3 יורו לרכב פרטי, משם עוקבים אחרי השילוט לאי לפקדה.

למפת מסלול הנסיעה לחץ כאן

אפשרות נוספת ונוחה היא טיסת פנים מ"אתונה" לשדה התעופה Aktio/ פרבזה הנמצא כ-10 דקות נסיעה מהאי לפקדה. לאחר הנחיתה ניתן להשכיר רכב ביציאה משדה התעופה בפרבזה, פונים ימינה לכיוון דרום מזרח E952/E22 לעקוב אחר השילוט Vonista/Lefkada/Antirrio, בהגיעכם אל הכפר בו T פונים ימינה לכיוון הגשר המוביל אל לפקדה, או ניתן לקחת מונית.  דרך נוספת להגיע לאי היא באוטובוס תיירים. קודם כל תצטרכו להגיע משדה התעופה באתונה אל התחנה המרכזית באתונה "Kifisos". אפשר לקחת מונית, אשר תעלה בערך 40 – 50 יורו. הדרך הזולה יותר היא לנסוע משדה התעופה באוטובוס קו X93. כרטיסים לאוטובוס ניתן להשיג בקיוסק קטן ליד תחנת האוטובוס בשדה התעופה בעלות של כ-3 יורו. הנסיעה לתחנת האוטובוס "Kifisos" אורכת כחצי שעה. בתחנה המרכזית תמצאו משרד כרטיסים המוכר כרטיסי נסיעה ללפקדה בעלות של כ-30 יורו. ישנם ארבעה אוטובוסים הלוך מאתונה ללפקדה בשעות 07:00 – 13:00 – 16:30- 20:30, וארבעה אוטובוסים חזור מלפקדה לאתונה בשעות 7:00 – 9:30 – 12:30 – 17:15 . ניתן ורצוי להזמין כרטיסים מראש, מספר הטלפון הוא 302105150108. ודאו שאתם שם 15 דקות לפני שהאוטובוס יוצא אחרת תפסידו את הכרטיס. מומלץ להזמין אוטובוס גם בדרך חזור מלפקדה לאתונה – 302645022364. להמשך הוראות נסיעה באי, גלול מטהמפת לפקדה

לדרכי הגעה נוספות ומומלצות – לחצו כאן.

הדרך הקלה והמומלצת ביותר, היא פשוט לרשום באפליקציית "WAZE" את המילה Serenity boutique hotel Lefkada או Serenity boutique spa ושם יצא לכם מסלול ברור עם הוראות הגעה מדוייקות. אחרי שעברתם את הגשר ונכנסתם לאי לפקדה

עליכם להמשיך עד צומת T בה עליכם לפנות שמאלה עד כיכר וגם בה לפנות שמאלה. המשיכו ישר שהמרינה לשמאלכם חוצים כיכר, נוסעים כ-5 דקות עד השלט המורה ל "Ag. Nikitas " (שלט צבוע בשחור ומעליו צלב ירוק) ופונים שמאלה. אחרי כמה דקות תגיעו למזלג המשיכו בנתיב השמאלי והיצמדו לימין, ממול יש תחנת דלק, פנו ימינה עד לצומת T ובצומת פנו שמאלה. חולפים על פני שתי תחנות דלק מימין ומגיעים למשולש באמצע הכביש עם עמוד חשמל ושלט "Ag. Nikitas" פנו ימינה והתחילו לטפס. בדרככם תחלפו בכפר "Tsoukalades", בצד שמאל חומת בטון ומימין הים. יורדים עם הכביש וחולפים על פני "Ag.Nikitas " מתפתלים עם הכביש שמאלה וממשיכים לטפס עד הכפר" Kalamitsi" בכביש צר,מיד בסופו תבחינו בשלט של "Srenity" פנו שמאלה. בצומת T שוב עם שלט של " Serenity" פנו ימינה. המשיכו ישר כעשר דקות ושוב בצומת T פנו ימינה.כעבור כ15 דקות תחלפו בכפר" Chortata" (בכניסה לכפר עגלת עץ עם פרחים וטברנה). לאחר כעשר דקות פנו ימינה (שלט של Serenity), תיכנסו לכפר "Komilio" . המשיכו עם הכביש ותגיעו לכפר "Dragano" בצידי הדרך דוכני דבש ושמן זית תוצרת הכפרים. בהמשך הכביש תיכנסו לכפר" Athani", סעו עד רחבת האבן ושם פנו שמאלה בין הבתים בדרך צרה במעלה ההר (שלט של Serenity)ומיד פנו ימינה לדרך חדשה המובילה עד למלון. למפת מסלול הנסיעה לחץ כאן הצג מפה גדולה יותר-לחץ כאן לצפייה במפה מדוייקת למלון. תתכנה בעיות קליטה במכשירי הנווט בתוך האי, מומלץ מאוד להדפיס את הניווט בתוך האי!

*יש לציין לנוסעים ברכב- בדרך ישנם כבישי אגרה .