unnamed

סוף שבוע בגן עדן איזון בין גוף לנפש, דרך הטבע וצלילי הקערות הטיבטיות, חיבור לחכמה הפנימית

4-7.6.2015 באי לפקדה Lefkada יוון, במלון בוטיק מפנק Serenity

סוף שבוע מיוחד, שכולו התחברות ליסודות הבריאה, על אחד האיים היפים בעולם. עטופים בצלילי הקערות הטיבטיות, נחווה בעוצמה את עצמנו, כשלם בהרמוניה, נאפשר לעצמנו איזון, חופש, הרפיה, שחרור והנאה.

מה במסע :

1. נסיעה לאורך קו החוף של יוון, בדרך לגן העדן – נסיעה מאתונה לאי לפקדה. עצירה במקומות אוטנטיים.

2. קונצרט "שירת השמיים" – קונצרט מיוחד, המשלב שירה של טקסטים קבליים, עם צלילי הריפוי של הקערות הטיבטיות.

3. סדנת קערות טיבטיות חווייתית – תדר צליל הקערות הטיבטיות, ייצור טרנספורמציה וריפוי ויאפשר תהליך היזכרות עמוק והתחברות לעומק נשמתנו ולשלוותנו הפנימית.

4. תהליכי מודעות התבודדות והתבוננות פנימית. – תהליך מיוחד, בו נלמד להתכנס פנימה, להקשיב ולהתחבר לאור הפנימי.

5. טיולי בוקר מדיטטיביים בנוף מרהיב –. הליכה בטבע, טיול רגלי ללא כיוון, או יעד, רק לשם הטיול, בנוף המרהיב של האי, המחבר בין אדמה לים. בין שמיים למים.

6. מדיטציית בוקר ותרגולי יוגה, עם צלילי הקערות הטיבטיות – חיבור בין מוסיקה לטבע, המלווה אותנו, ללא אחיזה, ללא אילוץ, נאפשר להרמוניה שלנו, לזרום ולהדהד.

7. זמן מנוחה, התכנסות והפנמה – החיים מורכבים מדברים קטנים ופשוטים, מלגימת תה, מאכילה משיחה הקשבה ועוד… את כל אלה, נאפשר לעצמנו, בסוף שבוע קסום זה.

8. שינה ואירוח במלון בוטיק סרנטי www.serenity-th.com באי לפקדה www.lefkadagreece.co.il

• התוכנית נתונה לשינויים, באחריות המדריכים והצוות.

הצוות והמנחים:

עידן סרוסי -יזם בעל "חברת " G.R.E"מתמחה ביזמות ופיתוח נדל"ן ביוון . פיתוח פרויקטים ופיתוח עסקי, בעלות החברה בית מלון serenity באי לפקדה שנבנה כאחד מתוך מספר רב של פרויקטים . על דגל החברה מתנוססים ערכים כמו הקשבה, אמון, ומקצוענות. עידן סרוסי 0507-776925 www.g-r-e.co.il

איריס זינגר ואברהם בן אור: מטפלים, מנחים סדנאות התבוננות ותהליכי מודעות ברפואה הוליסטית. בעלי ניסיון רב שנים בטיפול הדרכה וריפוי עם צלילי הקערות הטיבטיות. בעבודה משותפת יצרו את קונצרט "שירת השמים " המשלב שירה של טקסטים רוחניים וצלילי הריפוי של הקערות הטיבטיות. איריס זינגר – 0522736270 https://www.facebook.com/292451597572434 אברהם בן אור – 052-5254869, מייל [email protected] www.hitraphut.co.il

עלות :

1. עלות רגילה : 1250 יורו לאדם.

2. הרשמה מוקדמת, עד לתאריך 25.3.15 – 1100 יורו לאדם.

המחיר כולל :

1. טיסות לאתונה הלוך חזור כולל מזוודת עליה למטוס, אחת בלבד. מחיר למזוודה נוספת- 40 יורו, באחריות המזמין.

2. נסיעות.

3. שינה במלון serenity חצי פנסיון 3 לילות, לינה בסוויטות משותפות. למעוניינים בסוויטה זוגית, בתאום מראש ובתוספת תשלום.

4. תהליכי מודעות והתבוננות, מדיטציות בצלילים, טיולי בוקר, הדרכות, קונצרטים עם קערות טיבטיות, ריפוי בתדר הצלילים על ידי שני מנחים המובילים בתחום.

5. ליווי אישי.

6. ביטוח

7. מפגשי הכרות וסיכום לפני ואחרי המסע.

מפגש הכרות : במפגש ההכרות יתקיים ביום שישי 27.3.15 בשעה 11:00 ב "אירית קריסטלים"- רחוב המסגר 4 רעננה במפגש: נערוך סקירה מורחבת של המסע, האי והמלון, התכנים והלו"ז, נכיר את הצוות שילווה וידריך, נקבל טעימה חווייתית של צלילי הקערות הטיבטית. המפגש מותנה בהרשמה מראש. מספר מקומות מוגבל, מהרו להירשם. להזמנות וברורים: משרד 04-6360664 ר"ח ההדר 40 קיסריה

דילוג לתוכן